אנגלית לילדים אונליין

לימודי אנגלית לילדים הם אתגר אמיתי, ועבור רוב התלמידים הם נחשבים למקצוע מורכב – רכישה של שפה חדשה. ואם זה לא מספיק – לימודי האנגלית בבית הספר נעשים בכיתה של 30 תלמידים לפחות ובקצב אחיד, ולצערנו הם לא מאפשרים לכל ילד וילדה לקבל את תשומת הלב המספקים כדי לבצע את ההתקדמות הדרושה להם. כדי לבנות יסודות טובים, יסודות אשר יצליחו להוות בסיס טוב לאנגלית של חטיבת ביניים ותיכון, כדאי להסתכל לתלמיד בעיניים. לימוד אנגלית לילדים אונליין יכול להוות מכפיל כוח משמעותי כשהם נעשים במקביל ללימודים במסגרת הפורמלית.


למה חשוב כל כך להשקיע בלימודי אנגלית כבר מגיל צעיר?


מעטים המקצועות שנלמדים בצורה הדרגתית מגיל יסודי ועד תיכון, כשכל שלב זקוק לשלב קודם יציב ומבוסס. כך זה במקצוע האנגלית. אם ילדכם יגיע לשלב חטיבת הביניים עם אנגלית מספקת, הוא ישולב בהקבצה גבוהה, ובהמשך – יגיע לתיכון וישתלב ב-4 או 5 יחידות לימוד, שהם השער לאקדמיה. לא תאמינו כמה מהר הזמן עובר, וכמה קריטי ללמוד אנגלית בגיל צעיר, וכמובן לוודא את ההבנה והידע.


היתרונות של לימודי אנגלית בגיל צעיר

  • ילדים קולטים מהר חומר חדש ובכלל זה שפה חדשה
  • יכולת הזיכרון שלהם טובה מאוד
  • למידה של שפה חדשה מחדדת את המיומנות הלימודית שלהם גם בשפה העברית
  • שלב קריטי שעובר מהר – מעט שנים של השקעה לפני שיבוץ ביחידות לימוד בתיכון


מה אנחנו צריכים שיהיה בתוכנית אנגלית לילדים אונליין?


בתוכנית אנגלית לילדים אונליין, צריך לקחת בחשבון שלא רק לימודי שפה חדשה מהווים אתגר אלא גם דרך ההעברה, שהיא כאמור באמצעות הטכנולוגיה. לכן, יש חשיבות לצוות הוראה מיומן – שדואג לפיתוח מערכי שיעור מותאמים וחווייתיים כמו שילדים אוהבים וגם לדרך העברת החומר. מלבד מקצועיות וידע, יש חשיבות רבה גם לגישה ולסבלנות, ולמומחיות של ממש בהעברת החומר דרך המחשב, איפה שמגע יד תומכת לא נמצא.


אנגלית לילדים בג'רוזלם פוסט


בג'רוזלם פוסט אנו מציעים תוכנית לימוד אנגלית לילדים אונליין, באמצעות הזום. התוכנית מותאמת לילדים בכיתה ה' ומעלה, ומלבד פיתוח מיומנויות שונות, יש בה כדי לסייע לילדים לחוש ביטחון בשפה האנגלית ולעורר בהם מוטיבציה לדבר באנגלית ללא מבוכה. כיצד זה עובד? כל שיעור מתקיים במשך 30 דקות, במהלכו המורה עושה שיתוף למסך שלו, כך שגם התלמיד רואה את אותה התמונה וביחד הם צופים בסרטונים, מתרגלים קריאה, הבנה, דקדוק ואוצר מילים, וכל זה מתחומים הקרובים לליבם של הילדים. התוכנית מותאמת לתוכנית הלימוד של משרד החינוך, והכי חשוב – התלמיד לומד את החומר בהתאם למסוגלות שלו, תוך דחיפה ועידוד מצד המורה שמיומן בלימוד אנגלית לילדים.


היתרונות בתוכנית ג'רוזלם לייטוק קידס

  • מורה לאנגלית הדובר אנגלית ברמת שפת אם
  • התוכנית מותאמת ללימודים במערכת החינוך
  • השיעור מתקיים בשעה הנוחה לכם ולילד – בצהריים או בערב
  • זמן שיעור כ-30 דקות – מיצוי יכולת הריכוז של הילדים
  • אווירה תומכת ונעימה המעודדת את הילד לדבר אנגלית בביטחון
  • סביבת עבודה מוכרת, לאחר שנת לימודים דרך הזום

הילד שלכם יכול לדעת לדבר אנגלית באופן שוטף!


ללמוד אנגלית בגיל צעיר זו מתנה, ואת הפירות ילדכם יקטוף בשנים הבאות. לפרטים נוספים אודות תוכנית אנגלית לילדים אונליין, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.