מגזין ג'וניור אנגלית לגיל הרך

מגזין הג'וניור, צעדים ראשונים באנגלית לילדים, הינו ירחון לראשית הקניית השפה האנגלית. מטרתו להקנות לילדי הגנים עד כיתה ג' את הנגיעות הראשונות שלהם בעולם האנגלית.

ידוע כי בגילאים אלה קליטת שפה הינה מירבית ויכולת ההפנמה והשימור גדולות בהרבה מאלו שבגילאים מתקדמים יותר.

בעולם כיום כאשר הילדים חשופים וגולשים באינטרנט כבר מגיל חמש חשוב וצריך יותר מתמיד לחשוף אותם לשפה האנגלית כבר מגיל צעיר.

לימודי אנגלית לגיל הרך עם מגזין ג'וניור

מגזין הג'וניור הינו מגזין צבעוני המגיע אליכם עם ערכת קלפים ייחודית באמצעותה ניתן ללמוד ביתר קלות את אותיות ה ABC ומילים ראשונות בשפה.

עמודי המגזין הינם צבעוניים וכוללים הפעלות מגוונות שכל מטרתן היא הקניית השפה בצורה חוויתית ומזמינה

הפעילויות במגזין הינן מגוונות, חלקן ילדכם יוכל לבצע בעצמו, חלקן בעזרתכם וחלקן כמשחק עם חברים.

עבודה חווייתית הורה וילד- "זמן איכות"

הקנית מושגים ראשונים באנגלית.

היכרות עם אותיות באנגלית (צביעה)

פיתוח חשיבה יצירתית.

הפעלה, צביעה ,גזירה והנאה.

לצד כל כתבה תמצאו מילון עברי-אנגלי-ערבי למילים ומונחים קשים וחדשים המסייע להעשיר את אוצר המילים.

שאלות ותשובות בנוגע לימוד אנגלית לגיל הרך

האם הילדים יכולים ללמוד לבד, או שיזדקקו לנוכחות מבוגר?

כלל ההנחיות במגזין כתובות בשפה העברית, כך שילדכם לא יזדקק לנוכחות מבוגר על מנת להבין אותן ולרוץ לבד על התכנים. עם זאת, בפעמים הראשונות מומלץ לשהות לידם ואף להסביר להם מה נדרש מהם לבצע.

מהו הייחוד של המגזין עבור הילדים?

המגזין מעוצב באופן צבעוני וויזואלי כדי למשוך את תשומת ליבם של ילדים. הן התרגול והן הלמידה מאופיינים במשחקונים חווייתיים שמאתגרים את הילדים לחשוב ולהצליח.

האם המגזין מתחדש אחת לתקופה?

כן. מדובר בירחון המתחדש אחת לחודש, כשבכל חודש ישנו קונספט המותאם לחודש בלוח השנה כדי לחבר את הילדים למציאות חייהם ולאפשר למידה מעשירה וחווייתית יותר. למשל, מגזין העוסק, בין היתר, בחג הפורים.

בכיתות הצעירות עדיין לא לומדים אנגלית בבית-הספר. בשביל מה כדאי ללמוד באופן עצמאי?

השלב הטוב ביותר להטמעה של ידע חדש הוא השלב בו ילדיכם נמצאים. הם רעננים ללמידה והמוח שלהם בשל לקליטה של חומר חדש. למידת האנגלית תאפשר להם להגיע מוכנים לבית-הספר ולהיות תמיד במצב מתקדם יותר ביחס לחומר הנלמד.

על ידי מי נכתבו התכנים במגזין?

התכנים במגזין פותחו ונכתבו על ידי צוות הוראה מיומן, הבקי הן ברמת הידע המתאימה לילדים והן בדרכים הנכונות להעביר להם את החומר.

מהי התדירות המומלצת ללמידה באמצעות המגזין?

חשוב לזכור שלא מדובר במטלת שיעורי בית, ולכן לא כדאי ללחוץ על הילדים. מומלץ שהדברים ייעשו בקצב שלהם כדי לאפשר להם חוויית למידה חיובית. כ-2-3 פעמים בשבוע, בשעות אחר-הצהריים – זוהי תדירות אידיאלית. ​