ג'רוזלם פוסט סטריט - מגזין אנגלית לתלמידי התיכון

בני הנוער תלמידי התיכון בכיתות י' עד י"ב נהנים מ-STREET, מגזין המותאם לעולמות התוכן המעניינים את בני הנוער, והכולל כתבות במגוון נושאים: סרטים, מוזיקה, תוכניות טלוויזיה, ספורט, טכנולוגיה ומשחקי מחשב, גאדג'טים, מדע וטבע ועוד.

לצד הכתבות יש ב-STREET גם משחקי מילים ומחשבה, המאפשרים לקוראים לאמץ את מוחם וליישם את הידע שלהם באנגלית בפעילות מאתגרת וכיפית.

המגזין מכיל גם תשבצים ותרגילים ברמת הכנה למבחני המיצ"ב והבגרות.

לצד כל כתבה ב-STREET תמצאו מילון עברי-אנגלי-ערבי, ובו מילים ומונחים חדשים המופיעים בכתבות. קריאת הכתבות תוך שימוש במילון מבטיחה קריאה פעילה של הטקסטים המובילה להבנה טובה יותר שלהם.

המגזין STREET מעוצב בצורה מוקפדת ועדכנית, ומעניק לקוראיו הצעירים לא רק הזדמנות לתרגל את האנגלית שלהם אלא גם חוויה של אסתטיקה ממש כמו במגזינים המובילים באנגלית בעולם.

לצד כל כתבה תמצאו מילון עברי-אנגלי-ערבי למילים ומונחים קשים וחדשים המסייע להעשיר את אוצר המילים.

לחצו לקריאה נוספת אודות לימוד אנגלית לילדים

 

שאלות נפוצות
יתרונו הגדול של STREET, כמגזין מודפס שאינו מקוון, הוא שאתם יכולים להיות שותפים לחוויית הלמידה של ילדיכם בעזרתו. למעשה, אנו במערכת STREET מצפים מכם לעשות זאת, והנה כמה הנחיות ללימוד אנגלית בצוותא עם STREET:
1. שיחה על תכנים
שוחחו עם ילדיכם על התכנים המופיעים במגזין. תוכלו לעשות זאת באמצעות שאלות מנחות ("מה נושא הכתבה?" "מה הייתה העובדה המעניינת ביותר שלמדת מהכתבה?"), בעזרת המילון המופיע לצד כל כתבה ("איך אומרים באנגלית 'קהילה'?" "מה פירוש המילה awards?").
2. הנעה לפעולה
עודדו את ילדיכם להשתתף בפרויקט "הכתבים הצעירים" של STREET - אנו מזמינים בני נוער שיש להם כישרון מיוחד או סיפור אישי מעניין לקחת חלק במגזין ולספר את סיפורם.
זו הזדמנות פז עבור הקוראים הצעירים להתנסות בכתיבה באנגלית, ולהיעזר באנשי המקצוע שלנו שיערכו עבורם את הטקסט ממש כפי שעורכים כתבות של עיתונאים. כתב צעיר שסיפורו יתפרסם אצלנו יקבל במתנה כמה גיליונות למזכרת מהחוויה הייחודית.
כתיבה באנגלית אינה רק מיומנות שצריך לשכלל לפני בחינת הבגרות אלא חלק בלתי נפרד מעולם האקדמיה והעסקים כיום.
תנו לילדיכם להתנסות בכתיבה בנושא הקרוב ללבם, ותראו כיצד הגישה שלהם כלפי השפה האנגלית הופכת לחיובית יותר.
3. מ-STREET אל העולם:
במגזין מתפרסמות כתבות רבות על מקומות ואתרים בארץ.
כשאתם מתכננים טיול או ביקור במקום כזה, תנו לקוראים הצעירים להוביל אתכם בהתאם למה שלמדו מהמגזין.
זו לא רק פעילות מעצימה בקרב חוג המשפחה, זו הזדמנות להוציא את הידע שצברו מהכוח אל הפועל.
כאשר אנו מיישמים את הידע שלנו בהצלחה, אנו צוברים עוד מוטיבציה ללמוד ולהעמיק.
כך ניתן להנחות את הקוראים לעשות עם כתבות בנושאים שונים שקרא ב-STREET: לבחור סרט קולנוע לצפייה משפחתית בהתאם להמלצה שקראו במגזין, להכין עבודות יצירה ו"עשה זאת בעצמך" לפי ההוראות המתפרסמות בכתבות בנושאים אלה ועוד ככל העולה על רוחכם.

הקוראים שלנו כותבים לנו

  • !Hey Street
    !I'm Hala & I'm 14 years old
    !I really like your magazine, it's very interesting
    I like the Street talk & the Street music:)
    ?Can you write about Zedd?? & put a poster of him

    Hala
    בת 14
  • !Hey
    !My name is Lin and I LOVE your magazine
    !It's really fun for me to read it because it's very nice & interesting
    .I wanted to ask you if you can write about the show "GLEE"
    This is my favorite series and sadly, it comes to an end. It would be very cool if you could write about it and make more people to watch !it
    !Have a great day
    :)

    Lin
    בת 16
  • ,Hi Street
    First I want to say that I love your issues! Thank you for writing interesting things to help me improve my English. I really liked the July issue because it had a lot of fun but also serious topics, so I learned a lot. The tips for the beach were awesome and helped me have even a better time at the beach than I usually do. I also thought it was important to have the article about eating disorders because this is a thing that happens to people but is not always spoken about. I just want to ask, can you include a picture of Cara Delevingne in the next issue? She is so pretty and is my favorite !model
    ,Thanks

    Maya
    בת 17