לימודי אנגלית און-ליין - אנגלית מקוונת

קורס לייט דיגיטל מבית הג'רוזלם פוסט מציע לכם תרגול אנגלית אונליין לפי הרמה שלכם. קורסי אנגלית של לייט דיגיטל מאפשרים להתקדם משיעור לשיעור בצורה מבנית ולרכוש אוצר מילים ודקדוק מתקדמים יותר.

קורסי האנגלית מקוונת מחולקים ל-3 רמות:

  • בקורס "אנגלית למתחילים" תוכלו ללמוד את יסודות השפה האנגלית – אוצר מילים הדרוש לתקשורת יום-יומית ושימוש בזמנים הנפוצים באנגלית.
  • בקורס "אנגלית מדוברת" תחשפו ותתרגלו תכנים בנושאים מגוונים וכך תעשירו את אוצר המילים והביטויים שלכם, כמו כן תתוודעו למבני משפטים מורכבים שיסייעו לכם בשיחה מורכבת באנגלית.
  • בקורס "אנגלית למתקדמים" תתמקדו באנגלית רשמית המתאימה לניהול עסקים ותכתובות עם גורמים רשמיים, וכן תלמדו ותתרגלו אנגלית אקדמית.

התכנים בקורס לייט דיגיטל מעניינים ועדכניים, והתרגול כולל שימוש מגוון בטקסים, סרטונים ותכני שמע מוקלטים. לכל תלמיד ותלמיד מערכת מעקב ומשוב אישית, המוסרת לאורך כל הקורס מידע על התקדמותו ומעריכה את שליטתו בקריאה, בהבנה, באוצר מילים ובדקדוק. הקורסים ערוכים בצורה הדרגתית, והתלמיד עובד עם מערכי שיעור בדרגת קושי עולה בהתאם לקצב ההתקדמות האישי שלו. ניתן להתחבר למערכת לייט דיגיטל בצורה מקוונת מכל מקום ובכל זמן – אתם מחליטים מתי ואיפה נוח לכם לתרגל אנגלית.

טיפים לימודי אנגלית און ליין
טיפ! לימודי אנגלית און-ליין:
נסו להתחיל לחשוב באנגלית. בחרו כל יום פעולה פשוטה שאתם מבצעים וחשבו עליה באנגלית או ספרו למישהו עליה באנגלית

שאלות נפוצות

השימוש בקורס לייט דיגיטל מתאים לילדים בחטיבת-ביניים ומעלה.
כן. עם הכניסה למערכת ישנו מדריך מפורט שיסייע לכם להשתמש בה.
כדי שתקבלו את התכנים המתאימים לכם בדיוק, בכניסה למערכת שלנו ניתן לבצע מבדק רמה באנגלית, אחריו תוכלו לדעת לאיזה קורס מומלץ לכם להשתבץ.
למידת השפה האנגלית לא תהיה שלמה ללא תרגול. במהלך הקורס משובצים קטעי תרגול רבים אשר יסייעו בווידוא הבנה ובהטמעה של החומר.
בוודאי. לאחר כל שיעור ישנו מבחן הבודק את ההתקדמות שלכם ומוודא שהידע הוטמע. לאחר מעבר המבחן, תוכלו להתקדם לשיעור שאחריו.
מערכת הקורס היא סביבת תרגול מקצועית שאנחנו הקמנו. לכל משתמש יש שם וסיסמה איתו הוא מתחבר. ניתן להתחבר מכל מחשב או טאבלט ובלבד שיש חיבור לאינטרנט.
כן. בתוך המערכת יש צ'אט בו תוכלו להתכתב עם נציג שייתן לכם את המענה.
לא. ניתן באמצעות מחשב או טאבלט, וכן באמצעות הטלפון הנייד אך רק בכניסה לאתר דרך דפדפן.
אנו מאמינים כי החלק החשוב ביותר בלמידת שפה הוא שימוש בה, כלומר דיבור. כדי לעודד את התלמידים שלנו לדבר, אנחנו מעניקים להם את המרחק מהמורה שנוסך בהם ביטחון. המורה נמצא כל הזמן איתם על קו הטלפון או הסקייפ, אבל הוא אינו לצדם בכיתה או אינו בוהה בהם בציפייה שידברו. החוויה דומה יותר לשיחת טלפון עם חבר מאשר לשיעור. כך התלמיד אינו טרוד בעניינים המסיחים את תשומת לבו מן העיקר – לדבר אנגלית. נוסף על כך, שימוש בטלפון מחייב מן המשתתפים בשיחה, המורה והתלמיד, לעשות מאמץ כדי לשמור על קיומה. במילים אחרות: חייבים לדבר.
כדי לקבוע אימונים בתדירות המתאימה, עליכם להגדיר מה המטרות שאתם מבקשים להשיג בלימוד אנגלית מקוונת. אם יש לכם תאריך יעד שעד אליו אתם מבקשים לשפר את האנגלית שלכם, כמו ריאיון עבודה או נסיעה לחו"ל, כדאי לכם לתכנן את לוח הזמנים של האימונים כך שיהיה אינטנסיבי מספיק ויסייע לכם להשיג את מטרתכם כשהחומר הנלמד טרי עדיין בזיכרונכם. אם אתם לומדים כדי לשפר כישורי הבנת הנקרא שלכם, למשל, תוכלו לקבוע אימונים ארוכים יותר בתדירות משתנה לפי רצונכם ויכולתכם. שיפור מיומנות הקריאה דורשת מכם שתקדישו זמן ממושך לעבור על חומר הקריאה שלכם יותר מפעם אחת. הגדרת מטרות היא השלב הראשון בתכנון לוח הזמנים של האימונים שלכם.