ג'רוזלם פוסט זון - אנגלית לתלמידי החטיבה הצעירה ז' – ט'

ZONE הוא ירחון לשיפור האנגלית המיועד לבני הנוער בחטיבת הביניים וראשית התיכון, בכיתות ז' עד ט'

המגזין מותאם לעולמות התוכן המעניינים את בני הנוער, ויש בו כתבות במגוון נושאים, כגון: סרטים, מוזיקה, תוכניות טלוויזיה, ספורט, טכנולוגיה ומשחקי מחשב, גאדג'טים, מדע וטבע ועוד.

לצד הכתבות יש ב-ZONE גם משחקי מילים ומחשבה, המאפשרים לקוראים לאמץ את מוחם וליישם את הידע שלהם באנגלית בפעילות מאתגרת וכיפית.

כל התכנים ואוצר המילים המשולבים במגזין מותאמים לתכנית הלימודים של משרד החינוך, ומסייעים לתלמיד בהטמעה קלה יותר של השפה האנגלית ובהרחבת אוצר המילים שלו.

המגזין מכיל כתבות בדרגות קושי שונות. לצד כל כתבה יוכלו התלמידים למצוא מילון עברי-ערבי-אנגלי לנוחותם הכולל מילים ומונחים קשים.

קריאת הכתבות תוך שימוש במילון מובילה את הקוראים הצעירים דרך קריאה פעילה אל הבנה טובה יותר של החומר הנקרא.

עוד על לימודי אנגלית לילדים ונוער

.

 

שאלות נפוצות
ZONE מעניק לקוראיו הזדמנות לקחת חלק פעיל ביצירתו - קוראים המעוניינים לפרסם כתבות משל עצמם מוזמנים לעשות זאת, ובכך להתאמן בכתיבה באנגלית ולשפר את יכולת הביטוי שלהם באנגלית כתובה.
מפגש עם הצוות המקצועי שלנו יסייע לילדיכם ללטש ולשכלל את האופן שבו הם כותבים באנגלית. מלבד החוויה המעניינת יש כאן נושא הקשור קשר הדוק לדרישות הניצבות בפני התלמידים בבתי הספר.
מטלת הכתיבה מהווה חלק חשוב בבחינת הבגרות באנגלית, וככל שהתלמידים יקדימו להתאמן בכתיבה כך יגדלו סיכוייהם להצליח במטלה זו.
על הקשר בין מיומנות גבוהה בכתיבה באנגלית ובין עולם הלימודים הגבוהים והעבודה אין צורך להכביר מילים. הכול מתחיל בגיל בית הספר ולא מוקדם מדי להתחיל להתאמן בכתיבה כבר כיום.
המגזין נכתב ונערך על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכתיבה עבור לומדי שפה. כך ניתן למצוא
ב-ZONE טקסטים בנושאים עדכניים ופופולריים, ובד בבד לא תמצאו בו טקסטים פרובוקטיביים או תמונות שאינן הולמות.
זהו אינו עוד כתב עת שנועד ל"שריפת זמן" ולרפרוף מהיר, אלא חומר עזר לימודי לכל דבר ועניין.
הכותבים שלנו מתמחים בעריכת טקסטים שיהיו מעניינים ומלהיבים תוך שמירה על כללי הדקדוק והכתיב של השפה האנגלית.
נוסף על כל אלה - ובניגוד למצב ברוב המגזינים לנוער המתפרסמים בעולם - אנו מייעדים את ZONE לנערות ולנערים כאחד.
מגזינים לבני נוער נקראים בעיקר על ידי נערות, כך לפי מחקרים שהתפרסמו בנושא.
אנו במערכת ZONE שומרים על איזון בתכנים כך שיפנו אל שני המינים ויגרמו להם להרגיש כי האנשים העומדים מאחורי הטקסטים רואים אותם ומבינים את רצונותיהם.