שיעורים פרטיים באנגלית אונליין

שיעורים פרטיים באנגלית תמיד היו ממוקמים בראש הטבלה. בשנתיים האחרונות, שיעורים פרטיים באנגלית אונליין הפכו למבוקשים אפילו יותר, וזה כמובן בגלל נגיף הקורונה שאילץ את כולנו ללמוד מרחוק. אם תשאלו אותנו – בשיעורים פרטיים באנגלית אונליין יש יתרונות רבים גם ללא קשר לקורונה, ויש מי שמעדיף את דרך הלימוד הזאת. אצלנו בג'רוזלם פוסט, אנו מציעים לימודי אנגלית אונליין בשני דרכים: לייטוק – אימון טלפוני אחד-על-אחד עם מורה לאנגלית הדובר אנגלית ברמת שפת אם, וקורס אנגלית אונליין במערכת ממוחשבת.


היתרונות בשיעורי אנגלית אונליין

  • קצב התקדמות אישי – בשיעורי אנגלית אונליין, אתם קובעים את קצב הלימוד. לא תמצאו את עצמכם מאחור כשכולם מתקדמים, ולא תצטרכו לדרוך במקום בהמתנה לאחרים שיתאימו את עצמם אליכם. ניצול זמן מיטבי!
  • בזמן ובמקום הנוח – מוצאים את עצמכם רעננים ללמידה בבוקר במרפסת או בחצר, או שדווקא שעות הערב הן השעות בהן הראש שלכם פתוח לחומר חדש? כך או כך, שיעורים פרטיים, ובפרט כשהם מתבצעים אונליין – מאפשרים לכם ללמוד בזמן המתאים לכם ומהמקום הנוח שלכם – הספה, המיטה, המרפסת או חדר העבודה.
  • ללא מבוכה או חשש – בלימודי אנגלית אונליין, בפרט אם מדובר בשיעור פרטי, תוכלו להסיר מעצמכם את החשש והמבוכה לדבר באנגלית מול כתיבה של תלמידים. המורים שלנו בג'רוזלם פוסט, דואגים לסביבה נעימה מתוך מטרה לטעת ביטחון בדיבור באנגלית. 


לייטוק – אימון טלפוני באנגלית אחד-על-אחד


בלייטוק, תוכנית הדגל של ג'רוזלם פוסט לייט, תוכלו לשוחח טלפונית באנגלית, עם מורה לאנגלית הדבר אנגלית ברמת שפת אם, על כל נושא שיחה שמעניין אתכם – מפוליטיקה, דרך ספורט ועד לספרים מומלצים. מלבד שיחות חולין התורמות מאוד לביטחון בדיבור ולהרחבת אוצר המילים, תוכלו ללמוד לקראת מבחן, להתכונן לפרזנטציה או ראיון עבודה באנגלית, להתכונן למעבר לחו"ל למדינה דוברת אנגלית ועוד. בסיום כל אימון / שיעור טלפוני, תקבלו לכתובת המייל שלכם משוב עם נקודות שיפור ושימור ודגשים לקראת השיחה הבאה. בין היתרונות הרבים בתוכנית ניתן למנות את העובדה שתוכלו לקיים את השיחה בשעה המועדפת עליכם ביום ומהמקום הנוח וכמובן את הסבלנות והאווירה המעודדת עליה מקפידים המורים. אין שיפוטיות – יש רק חוויה נעימה והתקדמות בקצב שלכם. למי התוכנית מתאימה? לכולם, גם למי שרמת האנגלית שלו בסיסית מאוד.


לייט דיגיטל - קורס אנגלית אונליין


קורס אנגלית דיגיטלי שונה במהותו משיעור פרטי אך מעניק יתרונות אחרים, כדוגמת חומר מוקלט שניתן לחזור עליו בכל פעם שצריכים. במערכת הממוחשבת שלנו, תוכלו ללמוד אנגלית בקצב שלכם– בכל זמן ומכל מקום, ובהתאם לרמה שלכם. התוכנה מאפשרת למידה בחלוקה לרמות: מתחילים, אנגלית מדוברת ויום-יומית וכן אנגלית למתקדמים המתאימה למי שנדרש לדעת לדבר אנגלית כחלק מעבודתו, למשל. כלל התכנים, הן הסרטונים והן תכני השמע הם מוקלטים, ויאפשרו לכם לחזור אליהם בכל זמן שתרצו.


אנגלית אונליין – כאן כדי להישאר


שיעורים פרטיים באנגלית אונליין כאן כדי להישאר, לאחר שהבנו כולנו שללמידה מרחוק יש לא מעט יתרונות שתורמים להבנה ומגבירים את המוטיבציה ללמוד. בג'רוזלם פוסט נשמח לסייע לכם במגוון של תוכניות לימוד מרחוק לכל הרמות – החל מילדים בגיל יסודי ועד למבוגרים.